Home
Wirenet Communications

Αιθέρας και
Μαγνητικό
πεδίο

Γαλιλαίος και Αϊνστάιν
είναι λάθος!

Αρχή της
Ισοδυναμίας

Αιθέρας και
Αρχή της
Ισοδυναμίας

Η απόδειξη
της μετακίνησης
του Περιηλίου
του Πλανήτη
Ερμή


Ανοικτή
Επιστολή
 

Η
Ηλεκτρο
βαρυτική
Θεωρία Ι

Η
Ηλεκτρο
βαρυτική
Θεωρία ΙI

Η
Ηλεκτρο
βαρυτική
Θεωρία ΙII

Η
Ηλεκτρο
βαρυτική
Θεωρία ΙV

Η
Ηλεκτρο
βαρυτική
Θεωρία V

Μαθηματικά
Η Γενικευμενη
Γεωμετρία

Μαθηματικά
Βαθμίδας

Video 01

Video 02


Αιθέρας
και
Φως

 


Πείραμα 21
Πειραματική
Επαλήθευση

 


Πείραμα 22
Πειραματική
Επαλήθευση

 


Τα λάθη
του Einstein

 


Το πρόβλημα
του  σφαιρικου
φλοίου

 

Ανακεφα-
λαίωση


ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Συντηξη:
Η μηχανή
“ΖΕΥΣ”

 


ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Οι
Εφευρέσεις ΧΤ

 

Ο νόμος της
παγκόσμιας
έλξης του
Νέυτωνα.
(Μαθηματική
απόδειξη)


CERN/OPERA
IKARUS
TSOLKAS

 

AIΘΕΡΟ
ΗΛΕΚΤΡΟ
ΔΥΝΑΜΙΚΗ
(ΕΕD)

Θεωρία
Σχετικό
τητας,
ΤΕΛΟΣ!

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΧΤ  b

ΕΙΣΑΓΩΓΗ 

   Το πείραμα ΧΤ b που θα αναπτύξουμε αμέσως παρακάτω, βασίζεται στην ΙΔΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΣΤΙΚΗ και στο ΙΔΙΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ, που βασίζεται και το πείραμα ΧΤ (βλέπε, www.tsolkas.gr).
   Το πείραμα ΧΤ b είναι στην ουσία μία παραλλαγή του πειράματος ΧΤ. Όμως και τα δύο αυτά πειράματα ήτοι, το πείραμα ΧΤ και το πείραμα ΧΤ b είναι εξίσου απλά και έχουν τα πλεονεκτήματα, ότι:
   α) Τα αποτελέσματα που θα προκύψουν από την εκτέλεσή τους είναι τεράστιας επιστημονικής σημασίας και
   β) Η εκτέλεση των πειραμάτων αυτών δεν απαιτεί μεγάλα χρηματικά ποσά.

ΤΟ ΠΕΙΡΑΜΑ

   Το πείραμα ΧΤ b σχ. 1, έχει ως εξής:

   Στο γνωστό μας πείραμα ΧΤ (βλέπε, www.tsolkas.gr, το πείραμα ΧΤ) το κινούμενο αυτοκίνητο S΄, το οποίο κινείται ευθύγραμμα και με μία σταθερή ταχύτητα υ ως προς την επιφάνεια της γης παραμένει. Αντίθετα, αφαιρούμε την ηλεκτρικά φορτισμένη σφαίρα S2, που βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο S΄.
   Δηλαδή, με απλά λόγια κατά την εκτέλεση του πειράματος ΧΤ b, μέσα στο κινούμενο αυτοκίνητο S΄ δεν υπάρχει η ηλεκτρικά φορτισμένη σφαίρα S2, η οποία φέρει ηλεκτρικό φορτίο +Q.
   Κατόπιν, το αυτοκίνητο S το οποίο είναι σταθερά ακίνητο, ως προς την επιφάνεια της γης το αντικαθιστούμε με μία σειρά στύλων.
   Οι στύλοι αυτοί, είναι σταθερά στερεωμένοι στο έδαφος, είναι κατακόρυφοι και έχουν ύψος h (π.χ. h=1m). Οι στύλοι αυτοί απέχουν μεταξύ τους ίση απόσταση d (π.χ. d=0,5 m).
   Ο καθένας από τους παραπάνω αυτούς στύλους, φέρει στην κορυφή του μία ηλεκτρικά φορτισμένη μεταλλική σφαίρα, η οποία έχει ένα ηλεκτρικό φορτίο +Q.
   Όλες οι σφαίρες που βρίσκονται στην κορυφή του κάθε στύλου φέρουν το ίδιο ηλεκτρικό φορτίο +Q.
   Επίσης, όλοι οι παραπάνω αυτοί στύλοι, τοποθετούνται σε μια ευθεία γραμμή μήκους L (π.χ. L=50 m), στην άκρη π.χ. μιας ευθύγραμμης οδού, όπου εκεί θα εκτελέσουμε το πείραμά μας. Αυτή είναι σε γενικές γραμμές η πειραματική βάση, που θα χρειαστεί για να εκτελέσουμε το πείραμά μας ΧΤ b.

Η ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΟΣ

   Ας δούμε τώρα, τι συμβαίνει κατά την εκτέλεση του πειράματος ΧΤ b.
   Σύμφωνα λοιπόν, με τη Θεωρία της Σχετικότητας, κατά τη διάρκεια της εκτέλεσης του πειράματος ο παρατηρητής Π΄, που βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητο S΄ το οποίο κινείται ευθύγραμμα με μία σταθερή ταχύτητα υ (π.χ. υ=160 km/h) ως προς την επιφάνεια της γης θα βλέπει τους στύλους να κινούνται προς αυτόν ευθύγραμμα με μία σταθερή ταχύτητα υ ήτοι, με μία ταχύτητα υ=160 km/h, όπως αναφέραμε παραπάνω.
   Αυτό όμως, τι σημαίνει για τον παρατηρητή Π΄, που βρίσκεται μέσα στο κινούμενο αυτοκίνητο S΄;
   Απλούστατα, αυτό σημαίνει ότι ο παρατηρητής Π΄ θα παρατηρεί μία ευθύγραμμη σταθερή και συνεχή ροή ηλεκτρικών φορτίων +Q (δηλαδή, των ηλεκτρικών φορτίων των σφαιρών που βρίσκονται στην κορυφή του κάθε στύλου) να διέρχονται, δίπλα από το αυτοκίνητό του S΄ με μία σταθερή ταχύτητα υ, ήτοι με μία ταχύτητα υ=160 km/h.
   Βλέποντας τώρα, ο παρατηρητής Π΄ την ευθύγραμμη σταθερή και συνεχή ροή των ηλεκτρικών αυτών φορτίων που αναφέραμε παραπάνω, κάνει τώρα τους παρακάτω συλλογισμούς και καταλήγει στο συμπέρασμα, ότι:
   Αφού λοιπόν, δίπλα από το αυτοκίνητό μου S΄ έχω μία ευθύγραμμη, σταθερή και συνεχή ροή ηλεκτρικών φορτίων +Q τα οποία κινούνται ως προς το αυτοκίνητό μου S΄ με μία σταθερή ταχύτητα υ (δηλαδή με ταχύτητα υ=160 km/h), αυτό συνεπάγεται ότι (σύμφωνα με τα γνωστά) θα πρέπει να έχω δίπλα απ’ το αυτοκίνητό μου S΄ και την παρουσία ενός ευθύγραμμου συνεχούς ηλεκτρικού ρεύματος, σταθερής έντασης i.
   Και συνεχίζει ο παρατηρητής Π΄ τους συλλογισμούς του:
   Αφού λοιπόν, έχω δίπλα απ’ το αυτοκίνητό μου την ύπαρξη ενός ευθύγραμμου συνεχούς ηλεκτρικού ρεύματος σταθερής έντασης i, αυτό συνεπάγεται ότι, σύμφωνα με το νόμο του Ampere, γύρω από το ευθύγραμμο συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα θα πρέπει να έχω και την παρουσία, ενός σταθερού μαγνητικού πεδίου.
   Συνεπώς (ισχυρίζεται ο παρατηρητής Π΄), αφού λοιπόν έχω την παρουσία ενός σταθερού μαγνητικού πεδίου (το μαγνητικό αυτό πεδίο), μπορώ να το ανιχνεύσω χρησιμοποιώντας μία μαγνητική βελόνη, που βρίσκεται μέσα στο αυτοκίνητό μου S.
   ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: α) Βεβαίως, ο παρατηρητής Π΄ θα παρατηρήσει μέσα στο αυτοκίνητό του S΄ την παρουσία ηλεκτρικού πεδίου (ήτοι, το ηλεκτρικό πεδίο που προέρχεται από τις ηλεκτρικά φορτισμένες σφαίρες των στύλων).
   Όμως εμάς δεν μας ενδιαφέρει ΚΑΘΟΛΟΥ αυτό το ηλεκτρικό πεδίο. Εμάς μας ενδιαφέρει ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ και ΜΟΝΟ το ΜΑΓΝΗΤΙΚΟ ΠΕΔΙΟ, εάν θα παρατηρηθεί η όχι, μέσα στο κινούμενο αυτοκίνητο S΄. Αυτό είναι το πρόβλημα που ζητά απάντηση και γι’ αυτό εκτελούμε και το πείραμα ΧΤ b.
   β) Επίσης, επειδή τα ηλεκτρικά φορτία των σφαιρών των στύλων είναι σταθερά (δεν μεταβάλλονται με το χρόνο) και επειδή οι σφαίρες αυτές, ούτε επιταχύνονται, επιβραδύνονται, ταλαντώνονται (αρμονικά ή μη), ως προς τον παρατηρητή Π΄ (αλλά ούτε και ως προς ένα ακίνητο παρατηρητή Π του εδάφους), αυτό σημαίνει ότι δεν έχουμε ύπαρξη ηλεκτρομαγνητικού πεδίου (σταθερού ή μεταβαλλόμενου με το χρόνο) ούτε για τον κινούμενο παρατηρητή Π΄ αλλά ούτε και για τον ακίνητο παρατηρητή Π του εδάφους.

   Μετά λοιπόν από όλα αυτά, το ερώτημα που γεννιέται τώρα, είναι το εξής:
   Κατά την εκτέλεση του πειράματος ο παρατηρητής Π΄, που βρίσκεται μέσα στο κινούμενο αυτοκίνητο S΄ θα παρατηρήσει την παρουσία του μαγνητικού αυτού πεδίου όπως την αναλύσαμε παραπάνω;
   Η απάντηση (κατά την προσωπική μου γνώμη) στο παραπάνω αυτό ερώτημα, είναι ότι:
   Εάν εκτελεστεί το πείραμα ΧΤ b ο παρατηρητής Π΄ σε ΚΑΜΙΑ ΑΠΟΛΥΤΩΣ περίπτωση δεν θα παρατηρήσει μέσα στο αυτοκίνητό του S΄ την παρουσία μαγνητικού πεδίου (σταθερού ή μεταβαλλόμενου με το χρόνο), ούτε βεβαίως και ηλεκτρομαγνητικού πεδίου (σταθερού ή μεταβαλλόμενου με το χρόνο).
  
Όμως αυτό τι σημαίνει;
   Αυτό σημαίνει ότι εάν συμβεί κάτι παρόμοιο (δηλαδή, μη ύπαρξη μαγνητικού πεδίου μέσα στο αυτοκίνητο S΄) η διαπίστωση αυτή και μόνο, συνεπάγεται ΑΜΕΣΑ ότι, η Θεωρία της Σχετικότητας (Ειδική και Γενική) είναι αναμφισβήτητα ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ.

ΑΞΙΟΣΗΜΕΙΩΤΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ

   Όπως εύκολα, αντιλαμβάνεται ο αναγνώστης το πιο «ευαίσθητο» και το πιο «κρίσιμο» σημείο του πειράματος ΧΤ b (καθώς επίσης και του πειράματος ΧΤ) είναι, «το μαγνητικό πεδίο, εάν θα εμφανισθεί ή όχι μέσα στο κινούμενο αυτοκίνητο S΄». Αυτό είναι το κρίσιμο ερώτημα.
   Διότι, σε περίπτωση που εκτελεσθεί το πείραμα ΧΤ b και ο κινούμενος παρατηρητής Π΄ δεν παρατηρήσει μέσα στο αυτοκίνητό του S΄ μαγνητικό πεδίο, η επιπτώσεις που θα υπάρξουν σε μια τέτοια περίπτωση, είναι τεράστιας επιστημονικής σημασίας, σε ότι αφορά την Θεωρία της Σχετικότητας αλλά και την Κλασική Φυσική, συγχρόνως.
   Μετά από όλα αυτά που αναφέραμε παραπάνω, καταλήγουμε τώρα στο παρακάτω βασικό συμπέρασμα.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

   Κατά την εκτέλεση του πειράματος ΧΤ b (ή του πειράματος ΧΤ), εάν συμβεί το φαινόμενο (δηλαδή, η μη ύπαρξη ΜΑΓΝΗΤΙΚΟΥ ΠΕΔΙΟΥ, μέσα στο κινούμενο αυτοκίνητο S΄) τότε, το φαινόμενο αυτό δεν μπορεί να ερμηνευθεί ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΘΕΩΡΙΑ ΤΗΣ ΣΧΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΛΑΣΙΚΗ ΦΥΣΙΚΗ!!!
   Συνεπώς, εάν συμβεί το φαινόμενο αυτό, τότε θα υπάρξουν ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΙΖΙΚΑ ΚΑΙ ΕΚ ΘΕΜΕΛΙΩΝ, ΟΛΟΚΛΗΡΗ Η ΦΥΣΙΚΗ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ.
   Αυτό είναι αυτονόητο και «όλοι μας», το αντιλαμβανόμαστε.

   Τι κάνουμε λοιπόν σε μια τέτοια περίπτωση και πως θα ερμηνεύσουμε το παραπάνω αυτό φαινόμενο;
   Η απάντηση στο παραπάνω αυτό ερώτημα είναι πολύ απλή:
   Το φαινόμενο αυτό (δηλαδή, η μη ύπαρξη μαγνητικού πεδίου μέσα στο κινούμενο αυτοκίνητο S΄), ερμηνεύεται πολύ εύκολα, μόνο όταν δεχθούμε, ότι:
   α) Ο ΧΩΡΟΣ και ο ΧΡΟΝΟΣ, είναι απόλυτα μεγέθη, και
   β) Ο Αιθέρας υπάρχει μέσα στη φύση και περιγράφεται σύμφωνα με το «Νέο Αιθερικό Μοντέλο» και με βάση τη «Νέα Θεωρία του Αιθέρα», όπως αυτά αναπτύσσονται στην ιστοσελίδα
www.tsolkas.gr και στη Βιβλιογραφία (μελέτες του ίδιου συγγραφέα) οι οποίες παρατίθενται στο τέλος της παραπάνω αυτής ιστοσελίδας. 

Copyright 2005: ChristosA. Tsolkas                                             Χρήστος Α. Τσόλκας
                                                                                                         21 Δεκεμβρίου 2005

©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications