Home
Wirenet Communications

XT – 75Α

Πτήσεις υψηλής ασφάλειας
(Επικαθήμενο επιβατηγό αεροσκάφος)

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.

Επιβατηγό αεροσκάφος (φορέας)

2.

Θάλαμος πληρώματος

3.

Επικαθήμενο επιβατηγό αεροσκάφος (αυτόνομο)

4.

Θάλαμος πληρώματος

5, 6.

Βάσεις στήριξης του επικαθήμενου αεροσκάφους (3) επί του αεροσκάφους φορέα (1)

7, 8, 9.

Είσοδοι ανόδου των επιβατών του αεροσκάφους φορέα (1) μέσα στο επικαθήμενο αεροσκάφος (3)

10.

Άνοδος του πληρώματος του αεροσκάφους φορέα (1) μέσα στο επικαθήμενο αεροσκάφος (3)

11,12.

Άνοδος επιβατών του αεροσκάφους φορέα (1) μέσα στο επικαθήμενο αεροσκάφος (3)

13,14,15.

Θύρες εισόδου των επιβατών του αεροσκάφους φορέα (1) μέσα στο επικαθήμενο αεροσκάφος (3)

16, 17.

Μηχανισμός αποκόλλησης του επικαθήμενου αεροσκάφους (3) από το αεροσκάφος φορέα (1)

ΤΡΟΠΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ

Οι επιβάτες ταξιδεύουν με το αεροσκάφος φορέα (1).
Σε περίπτωση μηχανικής βλάβης του αεροσκάφους φορέα (1), τότε οι επιβάτες και το πλήρωμα του αεροσκάφους (1) ανέρχονται στο επικαθήμενο αεροσκάφος (3) από τις ανόδους (10), (11), (12). Κατόπιν σφραγίζονται με πόρτες αεροστεγώς οι θύρες (13), (14), (15). Με χειρισμούς του πληρώματος του επικαθήμενου αεροσκάφους (3) τίθενται σε ενέργεια οι μηχανισμοί αποκόλλησης (16) και (17).
Η συνέχεια θα είναι, το αεροσκάφος φορέας να συντριβεί χωρίς επιβάτες και το επικαθήμενο αεροσκάφος να συνεχίσει ομαλά τη πτήση του με τους επιβάτες μέχρι να προσγειωθεί στο πλησιέστερο αεροδρόμιο.

Σημείωση: Οι κινητήρες του επικαθήμενου αεροσκάφους (3), μπορούν να λειτουργούν σε χαμηλές στροφές (ρελαντί) κατά την διάρκεια του δρομολογίου που εκτελεί το αεροσκάφος φορέας (1). Επίσης, το επικαθήμενο αεροσκάφος (3) έχει δικό του πλήρωμα, ανεξάρτητο από το πλήρωμα του αεροσκάφους φορέα (1).

Copyright 2008: Christos A. Tsolkas

©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications