Home
Wirenet Communications

XT – 37

Ενέργεια από την κυκλοφορία οχημάτων, VI

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.

Ευθύγραμμη οδός υψομέτρου 0.00, σχ. 2

2.

Παρακαμπτήρια οδός ανερχομένου υψομέτρου μέχρι ύψος h, σχ. 2

3.

Ανάβαση οχημάτων στην παρακαμπτήρια οδό (2), σχ. 2

4.

Καμπύλη οδός υψομέτρου 0.00, η οποία αρχίζει από τον πυθμένα του φρέατος (5) και συναντά την ευθύγραμμη οδό (1) υψομέτρου 0.00

5.

Φρέαρ ορθογωνικής διατομής βάθους h

6.

Κατακόρυφα υποστυλώματα του φρέατος (5)

7.

Οδηγοί αύλακες εντός των υποστυλωμάτων (6) για την σταθερή κίνηση του εμβόλου (11)

8.

Μεταλλικές επιφάνειες οι οποίες κινούνται μέσα στους οδηγούς αύλακες (7) των κατακορύφων υποστυλωμάτων

9.

Ακίνητο όχημα επάνω στο έμβολο (11), σε υψόμετρο h

10.

Κατακόρυφη κίνηση (πτώση) του εμβόλου (11)

11.

Οριζόντιο έμβολο, αποτελούμενο από σιδηρό δικτύωμα

12.

Κατακόρυφος ατέρμων κοχλίας

13.

Το όχημα στον πυθμένα του φρέατος (υψόμετρο 0.00)

14.

Πυθμένας του φρέατος

15.

Υδραυλικά έμβολα για την ανύψωση του εμβόλου (11) από τον πυθμένα DC του φρέατος (14), (υψόμετρο 0.00) στην επιφάνεια AB του φρέατος, (υψόμετρο h)

16.

Ηλεκτροκινητήρας για την λειτουργία των υδραυλικών εμβόλων (15)

17.

Κωνικό γρανάζι στην άκρη του άξονα (19)

18.

Κωνικό γρανάζι στην άκρη του άξονα (22)

19.

¶ξονα του ατέρμονα κοχλία (19

20.

Σιαγόνες φρένων (φερμουϊτ) για τον έλεγχο της περιστροφής του άξονα (19) του ατέρμονα κοχλία (12)

21.

Φωλέα εντός της οποίας κινείται ο άξονας (19)

22.

¶ξονας της γεννήτριας ηλεκτρικού ρεύματος (23)

23.

Γεννήτρια παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος

24.

Παραγόμενο ηλεκτρικό ρεύμα

25.

Θύρα εξόδου του οχήματος (9) όταν φθάσει στον πυθμένα του φρέατος

26.

Έξοδος του οχήματος (9) από το φρέαρ και συνεχίζει την πορεία του στην καμπύλη οδό (4) υψομέτρου 0.00, μέχρι να συναντήσει την ευθύγραμμη οδό (1), υψομέτρου 0.00, σχ. 2

27.

Προσωπικό της εγκατάστασης

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Στην εγκατάσταση XT – 37, μεγάλα φορτηγά από την κύρια οδό κυκλοφορίας (1), σχ. 2 εισέρχονται στην ανηφορική παρακαμπτήρια οδό (2), σχ. 2 και κατόπιν μένουν ακίνητα επάνω στο έμβολο (11).
Κατόπιν, με τις ενέργειες του προσωπικού της εγκατάστασης το όχημα αφήνεται σιγά – σιγά να πέσει από το ύψος h, μέχρι το υψόμετρο 0.00 (4) της παρακαμπτηρίου οδού (2).
Κατά την πτώση του φορτηγού αυτοκινήτου από το ύψος h έως το ύψος 0.00, η δυναμική ενέργεια του φορτηγού αυτοκινήτου μετατρέπεται σε ηλεκτρική ενέργεια με τον τρόπο που αναφέραμε παραπάνω.
Η όλη παραπάνω διαδικασία για τα μεγάλα φορτηγά που κινούνται π.χ. σε Εθνικές Οδούς, διαρκεί περίπου έως 10 λεπτά της ώρας και με τον τρόπο αυτό έχουμε σημαντική παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας.
Βεβαίως, για τη λιγότερη αυτή καθυστέρηση των μεγάλων φορτηγών αυτοκινήτων, μπορούμε να έχουμε αρκετό αριθμό εγκαταστάσεων XT – 37 παραπλεύρως π.χ. των Εθνικών Οδών.

σχ. XT – 37

Copyright 2008: Christos A. Tsolkas

©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications