Home
Wirenet Communications

XT – 33

Ενέργεια από την κυκλοφορία οχημάτων, ΙΙ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.

Οδόστρωμα

2.

Κατακόρυφο κενό μικρού πλάτους d από την επιφάνεια του οδοστρώματος και βάθους h για να διέρχεται το βάκτρο (4) του εμβόλου

3.

Όχημα (κατ’ αρχήν ακίνητο) και κατόπιν έλκει το βάκτρο (4) του εμβόλου με αποτέλεσμα το αρχικό μήκος Lo του ελατηρίου (8) να συμπιεσθεί κατά το μήκος L1 και να λάβει το τελικό (συμπιεσμένο) μήκος του L2.

4.

Κατακόρυφο βάκτρο του εμβόλου (7)

5.

Κύλινδρος

6.

Οριζόντιο βάκτρο

7.

Έμβολο

8.

Ελατήριο

9.

Οδηγός για την κίνηση του οριζόντιου βάκτρου (6)

10.

Βαλβίδα εισαγωγής νερού

11.

Άρθρωση της βαλβίδας (10)

12.

Βαλβίδα εξαγωγής νερού (συμπιεσμένου)

13.

Άρθρωση της βαλβίδας (12)

14.

Υδροστρόβιλος

15.

Σωλήνας μέσα στον οποίο περιστρέφεται ο υδροστρόβιλος (14)

16.

Μικρή δεξαμενή με νερό

17.

Επιφάνεια νερού

18.

Κατακόρυφος σωλήνας αναρρόφησης νερού

19.

Κατακόρυφος σωλήνας εκροής νερού

20.

Άγκιστρα σύνδεσης του οχήματος (3) με το κατακόρυφο βάκτρο (4)

21.

Γεννήτρια παραγωγής ηλεκτρικού ρεύματος

Σημείωση: Η εγκατάσταση XT – 33, μπορεί να γίνει και μακριά από οδούς κυκλοφορίας οχημάτων π.χ. σε ιδιωτικούς χώρους (αγροτεμάχια, οικόπεδα, κ.λπ.) και ως οχήματα έλξης (3) να χρησιμοποιήσουμε διάφορα αυτοκίνητα, τρακτέρ, μπουλντόζες κ.λπ., παράγοντας ως ιδιώτες ή επιχειρήσεις ηλεκτρικό ρεύμα με την παραπάνω αυτή μέθοδο.
Επίσης η εγκατάσταση XT – 33, μπορεί να λειτουργήσει και με «εν κινήσει» μεγάλα φορτηγά οχήματα σε οδούς μεγάλης κυκλοφορίας, ως εξής: Τα φορτηγά αυτοκίνητα φέρουν άγκιστρο (20), προσδεμένο κάτω από το σασί τους.
Κατά την κίνηση τους έλκουν το βάκτρο (4), με αποτέλεσμα το ελατήριο να τεντωθεί στο μέγιστο μήκος του και η ταχύτητα του οχήματος να μηδενισθεί μετά από λίγο χρόνο t, (όπως ακριβώς συμβαίνει και με τη προσνήωση των αεροπλάνων στα αεροπλανοφόρα).
Κατόπιν, το φορτηγό αυτοκίνητο (με ενέργειες του οδηγού του), αποδεσμεύεται από το βάκτρο (4) και το ελατήριο επανέρχεται στο αρχικό του μήκος, παράγοντας ηλεκτρικό ρεύμα, σύμφωνα με την κατασκευή XT – 33, που αναφέραμε παραπάνω.
Δηλαδή με απλά λόγια, η κινητική ενέργεια του φορτηγού αυτοκινήτου, αποταμιεύθηκε ως δυναμική ενέργεια του ελατηρίου και κατόπιν αυτή, αποδόθηκε υπό μορφή ηλεκτρικής ενέργειας, σύμφωνα με τη λειτουργία της κατασκευής XT – 33.

σχ. XT – 33

Copyright 2008: Christos A. Tsolkas

©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications