Home
Wirenet Communications

XT – 30A

Αεροπύραυλος

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.

Αεροδρόμιο

2.

Αεροπύραυλος

3.

Θάλαμος πιλότου

4.

Δεξαμενή υγρών καυσίμων (οξειδωτικό υγρό) του κινητήρα του πυραύλου

5.

Δεξαμενή υγρών καυσίμων (αναγωγικό υγρό) του κινητήρα του πυραύλου

6.

Σωλήνας διοχέτευσης υγρών καυσίμων στο θάλαμο καύσεως του κινητήρα του πυραύλου

7.

Βαλβίδα που ρυθμίζει την ροή των υγρών καυσίμων

8.

Έξοδος καυσαερίων για την προώθηση του πυραύλου

9.

Σωλήνας διοχέτευσης υγρών καυσίμων στο θάλαμο καύσης (11)

10.

Βαλβίδα που ρυθμίζει την ροή των υγρών καυσίμων στο θάλαμο καύσης (11)

11.

Θάλαμοι καύσης (δυο τον αριθμό) εκατέρωθεν της ατράκτου

12.

Σωλήνες εξόδου των καυσαερίων από το θάλαμο καύσης (11)

13.

Έξοδος αερίων καύσης μέσα από τους σωλήνες (12)
Τα αέρια εξόδου από τους σωλήνες (12), χρησιμεύουν για την άνωση του αεροπυραύλου. Η έξοδος των αερίων (13) είναι συνήθως κατακόρυφης διεύθυνσης.

14.

Ailerons για την περιστροφή του αεροπυραύλου (2) γύρω από τον διαμήκη άξονα xx΄

15.

Πηδάλιο διεύθυνσης (κατακόρυφο)

16.

Πηδάλια ύψους – βάθους. Το πηδάλιο διεύθυνσης (15) και τα πηδάλια ύψους – βάθους 16), σχηματίζουν μεταξύ τους γωνία 120ο.

17.

Πτερύγια ευστάθειας

18.

Χώρος αλεξιπτώτου που χρησιμοποιείται κατά την προσγείωση του αεροπυραύλου

19.

Σύστημα προσγείωσης

Σημείωση: Ο επανδρωμένος αεροπύραυλος XT – 30A, δύναται να αναπτύξει ταχύτητα αρκετών Mach, μέσα στην ατμόσφαιρα ή έξω από αυτή.
Ο αεροπύραυλος XT – 30A, απογειώνεται και προσγειώνεται, σαν κλασικός πύραλος (επανδρωμένος).

σχ. XT – 30Α

Copyright 2008: Christos A. Tsolkas

©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications