Home
Wirenet Communications

XT – 19

Υδροπύραυλος μειωμένης αντίστασης

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.

Περίβλημα του υδροπυραύλου

2.

Εξωτερικό περίβλημα του υδροπυραύλου

3.

Μικρές και σε μεγάλη πυκνότητα οπές του εξωτερικού περιβλήματος (2)

4.

Δεξαμενές υγρών ή στερεών καυσίμων για την προώθηση του υδροπυραύλου

5.

Δεξαμενές υγρών ή στερεών καυσίμων

6.

Χώρος καύσης των καυσίμων των δεξαμενών (5)

7.

Θυρίδες μόνιμα ανοικτές

8.

Διάφραγμα

9.

Διάφραγμα

10.

Στρώμα αέρος, από την καύση των καυσίμων των δεξαμενών (5)

11.

Διάφραγμα

12.

Χώρος καύσης των καυσίμων των δεξαμενών (4)

13.

Νερό

14.

Έξοδος αερίων καύσης για την προώθηση του υδροπυραύλου

15.

Επιφάνεια θάλασσας

16.

Αέρια υπό πίεση από την καύση των υγρών καυσίμων των δεξαμενών (5) μεταξύ του εξωτερικού περιβλήματος (2) και του περιβλήματος (1) του υδροπυραύλου

17.

Σωλήνες διοχέτευσης καυσίμων στο θάλαμο καύσης (12)

18.

Σωλήνες διοχέτευσης καυσίμων στο θάλαμο καύσης (6)

σχ. XT – 19

Copyright 2008: Christos A. Tsolkas

ΣΧΟΛΙΟ

Ο υδροπύραυλος XT – 19, λόγω της μειωμένης αντίστασης που παρουσιάζει, έχει το πλεονέκτημα να κινείται με μεγάλες ταχύτητες εντός του νερού.

©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications