Home
Wirenet Communications

XT – 18

Πυραυλοκινητήρες μειωμένης αντίστασης, τύπου ΙΙ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.

Δεξαμενές καυσίμων του πυραύλου

2.

Χώρος καύσεως

3.

Σταθερά πηδάλια ευστάθειας

4.

Έξοδος καυσαερίων για την προώθηση του πυραυλοκινητήρα

5.

Διάφραγμα χωρισμού του πυραυλοκινητήρα σε δύο μέρη

6.

Δεξαμενές υγρών καυσίμων

7.

Αγωγός εξόδου των αερίων καύσεως των καυσίμων των δεξαμενών (6)

8.

Ημιφραγμένο στόμιο με επιφάνεια

9.

Ράβδοι στερέωσης της επιφάνειας (8)

10.

Ρύγχος του πυραυλοκινητήρα

11.

Χώρος καύσεως των καυσίμων των δεξαμενών (6)

12.

Βαλβίδες εισαγωγής των υγρών καυσίμων

F

Δύναμη που οφείλεται στην υποπίεση που δημιουργούν τα αέρια καύσεως των καυσίμων των δεξαμενών (6), μπροστά στο ρύγχος (10) του πυραυλοκινητήρα

Προωστική δύναμη που οφείλεται στα αέρια καύσεως των υγρών καυσίμων των δεξαμενών (1)

Fo

Συνισταμένη προωστική δύναμη του πυραυλοκινητήρα

σχ. XT – 18

Copyright 2008: Christos A. Tsolkas

ΣΧΟΛΙΟ

Οι πυραυλοκινητήρες μειωμένης αντίστασης Ι και ΙΙ κινούμενη μέσα στην ατμόσφαιρα, αναπτύσσουν μεγάλες ταχύτητες, λόγω της υποπίεσης που δημιουργείται μπροστά στο ρύγχος του κινητήρα και της υπερπίεσης η οποία υπάρχει στο υπόλοιπο σώμα του πυραυλοκινητήρα. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την μεγάλη ταχύτητα κίνησης των πυραυλοκινητήρων αυτών μέσα στην ατμόσφαιρα.

©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications