Home
Wirenet Communications

XT – 17

Πυραυλοκινητήρες μειωμένης αντίστασης, τύπου Ι

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.

Κινητήρας jet

2.

Συμπιεστής

3.

Στρόβιλος

4.

¶ξονας κινητήρα

5.

Δεξαμενές υγρών καυσίμων

6.

Χώρος καύσεως

7.

Αγωγός εξόδου των αερίων καύσεως των υγρών καυσίμων

8.

Ημιφραγμένο στόμιο με επιφάνεια

9.

Ράβδοι στερέωσης της επιφάνειας (8)

10.

Έξοδος αερίων καύσης (χώρος υποπίεσης)

11.

Ρύγχος κινητήρα

12.

Σταθερά πηδάλια ευστάθειας

13.

Αγωγοί εισόδου ατμοσφαιρικού αέρα για τον κινητήρα jet (1)

14.

Διάφραγμα

15.

Είσοδος ατμοσφαιρικού αέρα

F

Προωστική δύναμη που οφείλεται στην υποπίεση που δημιουργούν τα αέρια καύσεως των δεξαμενών (5), μπροστά στο ρύγχος του οχήματος

Προωστική δύναμη που οφείλεται στον κινητήρα jet (1)

Fo

Η συνισταμένη προωστική δύναμη που κινεί τον πυραυλοκινητήρα

16.

Βαλβίδες εισόδου των υγρών καυσίμων

σχ. XT – 17

Copyright 2008: Christos A. Tsolkas

©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications