Home
Wirenet Communications

XT – 16

Πυραυλο – jet όχημα (R.J)

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.

Σκάφος

2.

Θάλαμος πληρώματος

3.

Κατακόρυφα πυραυλοκινητήρες υγρών καυσίμων μεγάλης ισχύος για την αιώρηση του σκάφους, σε μεγάλα ύψη στην ατμόσφαιρα

4.

Οριζόντιοι πυραυλοκινητήρες υγρών καυσίμων μεγάλης ισχύος για την προώθηση του σκάφος, σε μεγάλα ύψη στην ατμόσφαιρα

5.

Κινητήρες jet μεγάλης ισχύος για την απογείωση και την προώθηση του σκάφους σε χαμηλά ύψη στην ατμόσφαιρα

6.

Δεξαμενές καυσίμων

7.

Πηδάλια ύψους – βάθους

8.

Πηδάλιο διευθύνσεως

9.

Πυραυλοκινητήρες υγρών καυσίμων για την περιστροφή του σκάφους γύρω από τον κεντρικό κατακόρυφο άξονά του, όταν το σκάφος βρίσκεται σε μεγάλα ύψη ή έξω από την ατμόσφαιρα.

10.

Φορά των αερίων καύσεως των πυραυλοκινητήρων (9)

11.

Δεξαμενές καυσίμων

σχ. XT – 16

ΣΧΟΛΙΟ

Το πυραυλο – jet (R.J) όχημα, μπορεί να χρησιμοποιείται σε διάφορες αποστολές μέσα ή σε μεγάλα ύψη της ατμόσφαιρας. Το πυραυλο – jet όχημα, απογειώνεται ως συμβατικό αεροσκάφος με κινητήρες jet. Εκτελεί την αποστολή του σε μεγάλα ύψη στην ατμόσφαιρα ως πυραυλοκίνητο όχημα και κατόπιν επανέρχεται στη Γη πάλι ως συμβατικό αεροσκάφος με κινητήρες jet. Το πυραυλο – jet (R.J) όχημα, μπορεί κατΆ εξοχήν να χρησιμοποιηθεί για την «αραίωση» της στοιβάδας του CO2 στην ατμόσφαιρα (η οποία είναι υπεύθυνη για το «φαινόμενο του θερμοκηπίου»), καθώς και για διάφορες άλλες αποστολές (βλέπε, XT – 66).

Copyright 2008: Christos A. Tsolkas

©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications