Home
Wirenet Communications

XT – 12

Κινητήρας jet – IΙΙ

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.

Αεραγωγός

2.

Είσοδος ατμοσφαιρικού αέρα

3.

Συμπαγής κώνος

4.

Ελικοειδής αεραγωγός εντός του συμπαγή κώνου (3)

5.

Οπή εισόδου ατμοσφαιρικού αέρα

6.

Συμπαγής βάση του κώνου, η οποία περιστρέφεται μαζί με τον κώνο (3)

7.

Θάλαμος συμπιεσμένου ατμοσφαιρικού αέρα

8.

Έκχυση καυσίμου

9.

Μπουζί

10.

Θάλαμος καύσεως

11.

Αγωγός καυσαερίων

12.

¶ξονας κινητήρα, ο οποίος περιστρέφεται μαζί με τον συμπαγή κώνο (3) και μαζί με τη συμπαγή βάση (6)

13.

Στρόβιλος

14.

Έξοδος καυσαερίων με μεγάλη ταχύτητα για την προώθηση του οχήματος

15.

Φορά κίνησης του οχήματος

16.

Επαφή της βάσης (6) του κώνου με την εσωτερική επιφάνεια του δακτυλίου (17)

17.

Δακτύλιος (κυλινδρικός) διαμέτρου D και πάχους d, ο οποίος φέρει μια σταθερά οπή (5). Εντός του δακτυλίου (17) περιστρέφεται η βάση (6) του κώνου

18.

Εξωτερική επιφάνεια πάχους d του δακτυλίου (17)

19.

Εξωτερική επιφάνεια πάχους d του δακτυλίου (17)

20.

Εσωτερική διάμετρος του δακτυλίου (17)

21.

Ύψος κυλινδρικού δακτυλίου

22.

Πάχος κυλινδρικού δακτυλίου

Σημείωση: Ο ατμοσφαιρικός αέρας, ο οποίος εισέρχεται μέσα στον αεραγωγό (4), λόγω της περιστροφής του συμπαγούς κώνου (3) υφίσταται φυγοκέντριση με αποτέλεσμα μέσα στο θάλαμο (7) να αποκτά μεγάλη πίεση, οπότε και το μείγμα μέσα στο θάλαμο καύσεως (10) θα έχει και αυτό μεγάλη πίεση, με συνέπεια ο κινητήρας να αποδίδει μεγάλη ισχύ.

σχ. XT – 12

Copyright 2008: Christos A. Tsolkas

©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications