Home
Wirenet Communications

XT – 10

Κινητήρας jet – I

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.

Αεραγωγός

2.

Είσοδος ατμοσφαιρικού αέρα

3.

Συμπιεστής

4.

¶ξονας

5.

Αεραγωγός

6.

Θάλαμος συμπιεσμένου αέρα

7.

Έκχυση καυσίμου

8.

Θύρα εξόδου του θαλάμου (6)

9.

Οπή του γραναζιού (17)

10.

Ηλεκτροκινητήρας

11.

Ηλεκτρονικός ρυθμιστής της περιόδου περιστροφής του γραναζιού (19)

12.

Θάλαμος καύσεως

13.

Μπουζί

14.

Αγωγός καυσαερίων

15

Στρόβιλος

16.

Έξοδος καυσαερίων για την προώθηση του οχήματος

17.

Γρανάζι διαμέτρου D

18.

Οδόντωση των εμπλεκομένων γραναζιών (17) και (19)

19.

Γρανάζι (μικρό)

20.

¶ξονας του γραναζιού (19)

21.

Διαχωριστικό διάφραγμα της εξωτερικής τουρμπίνας (27)

22.

Αγωγός καυσαερίων

23.

Έξοδος καυσαερίων από την τουρμπίνα

24.

Είσοδος ατμοσφαιρικού αέρα στη τουρμπίνα

25.

Αγωγός ατμοσφαιρικού αέρα

26.

¶ξονας τουρμπίνας

27.

Εξωτερική τουρμπίνα για την αύξηση της συμπίεσης του ατμοσφαιρικού αέρα στο θάλαμο (6)

28.

Κεντρική οπή του γραναζιού (17) με διάμετρο d.

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ

Ο ηλεκτροκινητήρας (10) κινεί το μικρό γρανάζι (19). Το μικρό γρανάζι (19) κινεί το μεγάλο γρανάζι (17). Το γρανάζι (17) φράσσει την θύρα (8) του θαλάμου (6) με συνέπεια ο αέρας να αποκτά μεγάλη πίεση, μέσα στο θάλαμο (6).
Κατά την περιστροφή του μεγάλου γραναζιού (17) και όταν οι οπές του (9) συμπέσουν με την θύρα εξόδου (8) τότε ο συμπιεσμένος αέρας μέσα από το θάλαμο (6) διοχετεύεται με μεγάλη πίεση στο θάλαμο καύσεως (12) και το μείγμα αναφλεγόμενο, διέρχεται από τον αγωγό (14) και στη συνέχεια κινεί τον στρόβιλο (15), ο οποίος δια μέσου του άξονα (4) κινεί τον συμπιεστή (3) και τα καυσαέρια εξέρχονται από την έξοδο (16).

σχ. XT – 10

Copyright 2008: Christos A. Tsolkas

©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications