Home
Wirenet Communications

XT – 6

Κινητήρες θετικής προώθησης, τύπου Α

ΤΕΧΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ

1.

Είσοδος ατμοσφαιρικού αέρα στον κινητήρα jet (2)

2.

Κινητήρας jet

3.

Κυκλική πτέρυγα (σε μορφή κυκλικού δακτυλίου) ακτίνας R.

4.

Έξοδος καυσαερίων του κινητήρα jet (2)

5.

Βάση στήριξης της δακτυλιοειδούς πτέρυγας (3)

6.

Χώρος υποπίεσης άνω της δακτυλιοειδούς πτέρυγας (3) που οφείλεται στα καυσαέρια του κινητήρα jet (2)

7.

Χώρος υπερπίεσης

8.

Καυσαέρια από τον κινητήρα jet (2)

Α.

Ανυψωτική δύναμη η οποία οφείλεται στη διαφορά πίεσης που δημιουργούν τα καυσαέρια (8), άνωθεν και κάτωθεν της δακτυλιοειδούς πτέρυγας (3)

9.

Αγωγός εντός του οποίου υπάρχει η δακτυλιοειδής πτέρυγα (3)

Β.

Βάρος του κινητήρα

Σημείωση: Στους κινητήρες θετικής προώθησης, τύπου Α η ανυψωτική δύναμη Α οφείλεται στη διαφορά πίεσης ΔΡ (υπερπίεσης και υποπίεσης) που δημιουργούν τα καυσαέρια άνωθεν και κάτωθεν της δακτυλιοειδούς πτέρυγας (3), με αποτέλεσμα να ανυψώνεται το αεροσκάφος.

σχ. XT – 6

Copyright 2008: Christos A. Tsolkas

©  Copyright 2001 Tsolkas Christos.  Web design by Wirenet Communications